Hasznos cikkek
BLOG
Molinókészítés A-tól Z-ig: így lesz eredményes a tervezés
Ebben a felgyorsult marketingkommunikációs világban, amely a 21. században körülvesz minket, nagyon fontos tényező, hogy a lehető legtöbb területen reklámozzuk magunkat és a cégünket.
A sajtófal szerepe a rendezvények professzionális megjelenésében
A sajtófal egy olyan eleme a rendezvénynek, ami nélkül egy cég nem fog professzionális hatást kelteni. Számos szerepet betölt, mint például a márka- és a szponzorbemutatás, a médiamegjelenés erősítése vagy éppen a rendezvény vizuális identitásának megjelenése.
Használjuk ki az utcai és beltéri felületeket: a padlómatrica mint marketingeszköz
Azzal senkinek nem mondunk újat, hogy manapság mindenki lefelé néz, még séta közben is. A mobilunk nyomkodása során sokszor a padlóra szegezzük a tekintetünket, többek között ezért is kiváló marketingeszköz a padlómatrica.
Vevőcsalogató mestertipp: a pontgyűjtő leporelló
Egy pontgyűjtő leporelló segít abban, hogy vállalkozásod kitűnjön a tömegből és hűséges vásárlói bázist építs. Itt az ideje, hogy megtervezd a saját hűségprogramodat, növeld az értékesítést, és erősítsd a vállalkozásod hírnevét.
Nem fog rajta az idő – a prospektus
A prospektus nem tűnik el egy kattintásra. Az ügyfelek újra és újra elővehetik. Vagyis mindaz, amit a termékedről, a szolgáltatásodról mondani szeretnél, tovább a felszínen marad az információáradatban.
Egylapos szórólap – tűnj ki a zajban!
Az egylapos szórólap csodákra képes. Akár két oldalon kommunikál minden fontosat a vállalkozásodról, a termékedről, a szolgáltatásodról. Egyszerű, közvetlen és olcsó. Kell ennél jobb marketing?
A hajtott szórólap szuperereje: kreatív, informatív és meggyőző
Nem érdemes alulbecsülni az olyan hagyományos reklámeszközök erejét, mint amilyen a hajtott szórólap. A kézbe vehető, nyomtatott példányok valószínűleg már soha nem veszik vissza a stafétát a digitális marketing termékeitől, ez tény. A potenciális vásárlók és üzleti partnerek elérésének azonban továbbra is a leghatékonyabb módja marad.
A leggyakoribb roll-up méretekről bővebben
A mai bejegyzésünkben a leggyakoribb roll-up méreteket vesszük górcső alá, hiszen ahhoz, hogy ezzel a marketingeszközzel elérhesd a kitűzött célodat, meg kell találnod a tökéletes felületnagyságot, amellyel a lehető legtöbb ember figyelme kelthető fel.
A vászonkép az egyik legígéretesebb textildekor az irodába
Amennyiben szeretnéd egy kicsit egyedibbé tenni az irodádat, és megmutatni a vendégeidnek a korábbi munkáitokat, akkor használd ki a szabad falfelületeket, és helyezz el rajtuk néhány textildekort.
Így készíthetsz figyelemfelkeltő reklámplakátokat
A reklámplakátok nem véletlenül élik még ma is a fénykorukat, némi kreativitás és frappáns megfogalmazás elegyével olyan, a szemnek kívánatos hirdetések hozhatók létre, amely arra ösztönzi a közönséget, hogy jöjjenek el egy bizonyos eseményre, vagy felkeltik az érdeklődésüket egy termék iránt. No, de mégis hogyan lehet ilyet tervezni? Cikkünkben bemutatjuk a lehetőségeket.
Hogyan segíthetik az öntapadós matricák a marketing törekvéseidet?
Az öntapadós matricák leginkább annak köszönhetik a népszerűségüket, hogy rendkívül rugalmas és sokoldalú reklámeszközök
Tanácsok a szórólapkészítéshez
A mai bejegyzésünkben a szórólapkészítéshez adunk néhány tippet, hiszen sokkal többre jutsz azzal, ha előállítasz egy jó tájékoztató dokumentumot, ami felkelti a potenciális vevőid figyelmét és vásárlásra ösztönöz, mint hogy a “remény marketingre” támaszkodsz.
Útmutató az eredményes roll-up megtervezéséhez
Bár a könnyen hordozható, sokféle méretben elkészíthető roll-up az esetek többségében hatásos marketingeszköznek bizonyul, de azért nem árt néhány dologra odafigyelned, hogy az általad készített változat valóban kitűnjön a tömegből.
Górcső alatt az egyedi poszter készítés
Hogy miért éri meg az egyedi poszter készítése a vállalkozásod számára? Nos, erre több okot is tudunk mondani: egyfelől látványos reklámeszköze lehet a különböző kampányoknak, másodszor pedig akár a márkaépítési vagy céges kommunikációnak is tökéletes részét képezheti.
Molinógyártás, amely megállja a helyét a felgyorsult marketingkommunikációban
A vállalkozásoknak most még nagyobb figyelmet kell fordítaniuk a reklámozásra, hiszen ebben a felgyorsult világban kötelező lépést tartani a konkurenciával. Egyre nehezebb elérni a potenciális érdeklődőket, de ebben cégünk, a Plakát Nyomda és szakértő munkatársai segítséget tudnak nyújtani, például a molinógyártás területén.
Mire figyeljünk a plakátkészítés és -tervezés során?
Egy jól elkészített hirdetés nagyszerű módja annak, hogy megragadjuk a potenciális vásárlók, érdeklődők figyelmét. A megfelelő hatás elérése érdekében elengedhetetlen, hogy tökéletes legyen mind a plakáttervezés, mind a plakátkészítés.
Kirakatdekorációk megvalósítása öntapadós matrica segítségével
Az öntapadós matricák közül a “one way vision”, azaz a perforált matricák különleges helyet foglalnak el, hiszen nagyon fontos feladat hárul rájuk.
A plakátnyomtatás segíthet a vállalkozás népszerűsítésében
A plakátnyomtatás egy igen hatékony marketingeszköz, amelyek segítségével könnyedén népszerűsíthetjük vállalkozásunkat. Új termék bevezetésekor, egy szolgáltatás népszerűsítésekor vagy egy rendezvény esetén is érdemes plakátot tervezni és nyomtatni, nézzük is meg, ennek lépéseit!