hasznos Cikkek
Vevőcsalogató mestertipp: a pontgyűjtő leporelló
Miért neked való?
A pontgyűjtő leporelló tervezési és nyomtatási költsége viszonylag alacsony. Különösen ahhoz képest, hogy a többi szórólaphoz hasonlóan, milyen nagy megtérülést hozhat. A kis és közép vállalkozások csodafegyvere, mivel hatékony, ugyanakkor költségkímélő marketingeszköz.
A harmonikaszerűen, 3 vagy 4 helyen meghajtott papírlap sokoldalúan alkalmazható különböző üzletágakban, legyen az élelmiszerüzlet, turisztikai vállalkozás vagy vendéglátás hűségprogramja. Bármilyen szolgáltatáshoz, promócióhoz, kampányhoz jól illeszthető, és mindig az aktuális célhoz szabható.
Tervezd meg a jutalmazási rendszert!
Legyen átlátható, hogy a vásárlóknak azonnal világos legyen a működése, és meggyőzze őket arról, hogy érdemes részt venniük a programban.
Ismertesd meg a programot!
Tippek a pontgyűjtő hatékonyságának növeléséhez
Hallgass a vásárlóidra! Gyűjts visszajelzéseket a programról és ha kell, kicsit finomíts rajta, fejleszd tovább. Ez segít jobban megérteni a vásárlóid igényeit és javítani a szolgáltatásaidat.
Hogyan készül?
Általában 95-135 g/nm vastagságú papírt ajánlunk a pontgyűjtő leporellók gyártásához. A tartósság érdekében érdemes vékony ofszet lakkal felülnyomni. Ez megvédi a mindennapi használat okozta kopástól és szennyeződéstől.
Ha kiemelnél egy-egy terméket, vagy extra hangsúlyt adnál valamelyik grafikai elemnek, próbáld ki a fényes vagy matt formalakkozást. Ez még esztétikusabbá teszi a leporellót, emellett sokkal tartósabbá.
Felhasználási ötletek
Pontgyűjtő kampányokkal gyakran találkozunk áruházakban, vendéglátó egységekben. Használják turisztikai programok, látnivalók, szolgáltatások szemléletes bemutatása, ami arra ösztönzi a résztvevőket, hogy látogassanak kell különböző helyszínekre. További tippek:
- Rendezvényszervezés: minden alkalommal, amikor valaki részt vesz workshopon vagy szemináriumon, pontot kaphat. Aki célba ér, kedvezményesen vehet részt a következő eseményen.
- Egészségügy, wellness, szépségipar: Minden szolgáltatás, például masszázs, jóga, táplálkozási tanácsadás után pont jár. A jutalom lehet például egy termék.
- Múzeumok galériák, színházak: A visszatérő látogatók a pontok elérésével ajándéktárgyat vagy belépőt nyerhetnek exkluzív eseményekre.
Tervezzük meg együtt!
Felkeltettük az érdeklődésedet? Minden igényre és elképzelésre van egyedi ajánlatunk. Keress bennünket elérhetőségeinken, hogy segíthessünk növelni a törzsvásárlóid számát!