Hasznos cikkek
BLOG
Bevezetés a plakáttervezés világába
A plakát máig az egyik legrégebbi, mégis az egyik legfrissebb és legizgalmasabb formája a vizuális kommunikációnak, ezért a plakáttervezés komoly munka. Egy jól elkészített változat nemcsak esztétikai élményt nyújt az emberek számára, hanem fontos információkat is közvetít.
A méret a lényeg: mit mutatnak meg a plakátméretek?
Egy jó plakát sosem csak egy szimpla nyomtatott hirdetési felület, sokkal inkább az első benyomás legfontosabb tényezője. A jól választott grafika egy sokatmondó információ a márkánk részéről a világ felé, amiben nagy szerepet játszanak a plakátméretek is.
Kreatív plakátötletek, amelyek megragadják a figyelmet
A plakátok sokkal többek, mint szimpla hirdetőfelületek, így jó plakátötletekre szüksége van minden vállalkozásnak. Egy jó felület történetet mesél, felkelti a figyelmet, képes megmaradni az emberek emlékezetében.
Matricakészítés profi módszerekkel: az öntapadós matricák világa
Az öntapadós matricák rendkívül sokoldalú termékek, amelyek gazdaságos és látványos megoldást nyújtanak a cég számára. A matricakészítés során azonban figyelni kell arra, hogy mi a cél. Nem mindegy, hogy a célközönséget akarjuk-e megszólítani, figyelmet akarunk-e felkelteni vagy információval szolgálni. Minden esetben másra lehet szükség.
Egy papírlap, amit nem felejthetünk el: a szórólap túlélése a digitális világban
Még ma is van valami különleges abban, amikor az ember a városban sétál, egy idegen pedig a kezébe nyom egy darab szórólapot. Sokszor csak kapkodva utasítjuk vissza, máskor elvesszük, majd a következő kuka mellett megszabadulunk tőle.
Öntapadós padlómatrica: praktikus és látványos megoldás beltérre és kültérre
Az utóbbi években az öntapadós padlómatricák egyre nagyobb teret hódítanak a vizuális kommunikáció világában. Nemcsak a reklámipar fedezte fel magának ezt az innovatív megoldást, hanem a belsőépítészet, a rendezvényszervezés, sőt még az oktatási szektor is.
A figyelem ereje: óriásplakát, amit megéri használni
Az óriásplakát az egyik leghatékonyabb reklámeszköz, amely szó szerint képes kitűnni a tömegből. Bár a digitális világ hódít, a hagyományos reklámfelületek, főleg a kültéri óriásplakátok továbbra is rendkívül fontos szerepet játszanak a márkaépítésben és az üzenet közvetítésében.
Egy jól megtervezett, stratégiailag megfelelően elhelyezett változat nemcsak láthatóságot, hanem hitelességet is ad a vállalat számára.
Matricanyomtatás: egyedi marketingeszközök
A matricanyomtatás az egyik legnépszerűbb és legsokoldalúbb módja annak, hogy személyre szabott, figyelemfelkeltő és tartós megjelenést biztosítunk különböző felületeken, legyen szó marketingkampányról, termékcímkézésről vagy dekorációról.
Mikor van szükség kartonfigura gyártásra?
A kartonfigura gyártás egyre népszerűbb. De mi is ez? A kartonfigurák, más néven a standee-k vagy attrapok, olyan életnagyságú, merev hordozóra nyomtatott és egyedi formára vágott képek, amelyek számos területen alkalmazhatóak.
Egy kiállítás képei
Fotóművészek. Szerencsés és rendkívül tehetséges emberek, akik néhány lencse segítségével egészen más szemszögből láttatják a világ apró vagy éppen óriási szépségeit, fájdalmait, élményeit.
Szórólap méretek: így lesz optimális a tervezési folyamat
Egy jó szórólap mindig megoldást jelent a brand népszerűsítésére. Persze nagyon nem mindegy, hogyan néz ki, milyen stílusban készül, de sok esetben a méret is lényeges szempont.
Molinókészítés A-tól Z-ig: így lesz eredményes a tervezés
Ebben a felgyorsult marketingkommunikációs világban, amely a 21. században körülvesz minket, nagyon fontos tényező, hogy a lehető legtöbb területen reklámozzuk magunkat és a cégünket.
A sajtófal szerepe a rendezvények professzionális megjelenésében
A sajtófal egy olyan eleme a rendezvénynek, ami nélkül egy cég nem fog professzionális hatást kelteni. Számos szerepet betölt, mint például a márka- és a szponzorbemutatás, a médiamegjelenés erősítése vagy éppen a rendezvény vizuális identitásának megjelenése.
Használjuk ki az utcai és beltéri felületeket: a padlómatrica mint marketingeszköz
Azzal senkinek nem mondunk újat, hogy manapság mindenki lefelé néz, még séta közben is. A mobilunk nyomkodása során sokszor a padlóra szegezzük a tekintetünket, többek között ezért is kiváló marketingeszköz a padlómatrica.
Vevőcsalogató mestertipp: a pontgyűjtő leporelló
Egy pontgyűjtő leporelló segít abban, hogy vállalkozásod kitűnjön a tömegből és hűséges vásárlói bázist építs. Itt az ideje, hogy megtervezd a saját hűségprogramodat, növeld az értékesítést, és erősítsd a vállalkozásod hírnevét.
Nem fog rajta az idő – a prospektus
A prospektus nem tűnik el egy kattintásra. Az ügyfelek újra és újra elővehetik. Vagyis mindaz, amit a termékedről, a szolgáltatásodról mondani szeretnél, tovább a felszínen marad az információáradatban.
Egylapos szórólap – tűnj ki a zajban!
Az egylapos szórólap csodákra képes. Akár két oldalon kommunikál minden fontosat a vállalkozásodról, a termékedről, a szolgáltatásodról. Egyszerű, közvetlen és olcsó. Kell ennél jobb marketing?
A hajtott szórólap szuperereje: kreatív, informatív és meggyőző
Nem érdemes alulbecsülni az olyan hagyományos reklámeszközök erejét, mint amilyen a hajtott szórólap. A kézbe vehető, nyomtatott példányok valószínűleg már soha nem veszik vissza a stafétát a digitális marketing termékeitől, ez tény. A potenciális vásárlók és üzleti partnerek elérésének azonban továbbra is a leghatékonyabb módja marad.