hasznos Cikkek
Útmutató az eredményes roll-up megtervezéséhez
A színek ereje
Tény, hogy a fekete-fehér felület rendkívül elegáns tud lenni, és professzionalitást sugároz, de valljuk be őszintén, nehezen vált ki érzelmeket az arra járókból! Ezért is szoktuk az ügyfeleinknek azt javasolni, hogy használják ki a színek erejét a nyomdai termékek megtervezése során.
Persze a színválasztásnál azért nem árt a megfontoltság: a palettának mindenképpen igazodnia kell a logóhoz és a vállalat imidzséhez. Tény, hogy ezeket az árnyalatokat nem egyszerű feladat megtalálni, de a szakértő munkatársaink szívesen segítenek neked majd benne.
A szlogen és a logó felülre megy
A szemcsés fotóknak nincs helye
A betűtípus jelentősége a roll-upon
Több látványterv készítése
Ha szeretnél biztosra menni, akkor a lehető legjobb dolog, amit tehetsz, hogy több látványtervet is készítesz, és a nyomtatás előtt szavazást indítasz a munkatársak között. Ez alapján sokkal könnyebb lesz majd megítélned, hogy melyik roll-up lesz a befutó.
Abban az esetben viszont, ha úgy érzed, teljesen elakadtál, akkor még mindig ott áll előtted a lehetőség arra, hogy igénybe vedd a nyomdánk grafikai szolgáltatásait. A szakértő munkatársaink közül sokan már több évtizede foglalkoznak látványtervek készítésével, így biztos lehetsz abban, hogy a keze munkájuk teljes egészében az elképzeléseidet fogják tükrözni.
A visszajelzés ereje
Hiába kapott számtalan pozitív visszajelzést egy adott látványterv a munkatársaidtól, ettől függetlenül még nem biztos, hogy az elhaladókat is megállítja majd. Amikor debütál az új roll-up, a megfigyelésre is áldozz némi időt.
Mérd fel, hogy az emberek többsége csak rápillant, vagy alaposan megfigyelik, elolvassák! Továbbá az is beszédes adat lehet, hogy átlagosan hányan elegyedtek beszédbe a standon állókkal, vagy tértek be az üzletbe, hogy kérdezzenek, miután megpillantották a nyomdai látványosságot.
Ha a visszajelzések nem túl pozitívak, akkor sem kell feltétlenül az egész koncepciót a kukába dobni: elég lehet az is, ha egyszerűen nyomatot cserélsz.
Keress bennünket, ha bármilyen kérdésed lenne a nyomdai termékek kapcsán!