hasznos Cikkek
Tanácsok a szórólapkészítéshez
A szórólapkészítés alapszabálya: ütős címsor és képek használata
Ahhoz, hogy a szórólapod felkeltse a vásárlóid figyelmét, elengedhetetlen, hogy ütős legyen a címsora, ami leginkább úgy érhető el, ha kiemeled benne azt a problémát, amelyre a terméked, illetve a szolgáltatásod megoldást kínál.
Akármilyen nyomdai termékről van szó, fontos, hogy a szöveg lényegtörő és változatos legyen. Tegyük fel mondjuk, hogy a cukrászdádban kaphatók laktóz- és gluténmentes édességek! Ebben az esetben nagyszerű szlogen lehet például az, hogy “mindenmentes sütemények minden polcon”.
Ami a képeket illeti, ne csak azt tartsd szem előtt, hogy figyelemfelkeltőek legyenek, hanem arra is figyelj, hogy segítse a terméked beazonosítását. A cukrászda példájánál maradva ezt azt jelenti, hogy olyan étvágygerjesztő fotókat helyezel el a szórólapon, amelyeken szabályosan “illatoznak” a sütemények.
Egyéb információ megadása is szükséges
Szórólapkészítés online
Manapság a szórólapkészítés egyszerű is lehet: már nem feltétlenül szükséges bonyolult számítógépes program, mivel számos olyan online szórólaptervező érhető el, amelynek a segítségével esztétikus, ugyanakkor figyelemfelkeltő végeredmény állítható össze. Szóval semmi akadálya nincsen annak, hogy kibontakoztasd a benned lappangó kreativitást.
Miután megvan a grafika
Kisebb-nagyobb példányszám is lehetséges
A modern technológiák használatával rövid időn belül elkészítjük a szórólapokat, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy ez olyan formában történjen meg, amit eredetileg megálmodtál.
Abban az esetben, ha kisebb példányszámot, mondjuk 100-200 darabot szeretnél, akkor is nyugodtan fordulj hozzánk, mivel az ilyen projekteket is ugyanúgy meg tudjuk oldani!
Bármi kérdésed felmerülne, az elérhetőségeink egyikén elérsz minket.