hasznos Cikkek

Tanácsok a szórólapkészítéshez

2024-07-12
A mai bejegyzésünkben a szórólapkészítéshez adunk néhány tippet, hiszen sokkal többre jutsz azzal, ha előállítasz egy jó tájékoztató dokumentumot, ami felkelti a potenciális vevőid figyelmét és vásárlásra ösztönöz, mint hogy a “remény marketingre” támaszkodsz.

A szórólapkészítés alapszabálya: ütős címsor és képek használata

Ahhoz, hogy a szórólapod felkeltse a vásárlóid figyelmét, elengedhetetlen, hogy ütős legyen a címsora, ami leginkább úgy érhető el, ha kiemeled benne azt a problémát, amelyre a terméked, illetve a szolgáltatásod megoldást kínál.

Akármilyen nyomdai termékről van szó, fontos, hogy a szöveg lényegtörő és változatos legyen. Tegyük fel mondjuk, hogy a cukrászdádban kaphatók laktóz- és gluténmentes édességek! Ebben az esetben nagyszerű szlogen lehet például az, hogy “mindenmentes sütemények minden polcon”.

Ami a képeket illeti, ne csak azt tartsd szem előtt, hogy figyelemfelkeltőek legyenek, hanem arra is figyelj, hogy segítse a terméked beazonosítását. A cukrászda példájánál maradva ezt azt jelenti, hogy olyan étvágygerjesztő fotókat helyezel el a szórólapon, amelyeken szabályosan “illatoznak” a sütemények.

Egyéb információ megadása is szükséges

Ahhoz, hogy kapcsolatfelvétel megtörténhessen, fontos megadni még a szórólapon néhány információt a cégedről, legyen az a nyitvatartás, a weboldal vagy a kapcsolattartási adatok pontokba szedve. De arra mindenképpen figyelj, hogy ne ess át a ló túloldalára! Ez a nyomdai termék ugyanis nem arra van, hogy bemutasd a vállalkozás nagy ívű projektjeit, hanem hogy elérd, hogy az érdeklődők kapcsolatba lépjenek veled. Mivel a vásárlók többsége arra számít, hogy a szórólap alján fogja megtalálni ezeket az infókat, így célszerű neked is ott elhelyezned őket.

Szórólapkészítés online

Manapság a szórólapkészítés egyszerű is lehet: már nem feltétlenül szükséges bonyolult számítógépes program, mivel számos olyan online szórólaptervező érhető el, amelynek a segítségével esztétikus, ugyanakkor figyelemfelkeltő végeredmény állítható össze. Szóval semmi akadálya nincsen annak, hogy kibontakoztasd a benned lappangó kreativitást.

Miután megvan a grafika

Most, hogy elkészült a grafika, ideje kiválasztani a számodra szimpatikus szórólaptípust a nyomdai termék kínálatunkból. A legköltséghatékonyabb megoldás a szórólap készítésére egyértelműen az, ha egy egyszerű, a négy oldalán szépen körbevágott lap egyik vagy akár mindkét oldalára nyomtatunk. Mindehhez pedig általában a 90-135 g/nm vastagságú ofszet papírt szoktuk javasolni. De ha nem elég a fogyasztóiddal megosztani kívánt információk bemutatásához egyetlen lap, akkor készíttethetsz akár egy hajtott szórólapot is, amelyet a szakzsargonban foldernek neveznek. Az elkészítéséhez 90, 115, 135, 150 vagy 200 g/nm vastagságú papírt szoktunk javasolni, amely remekül feldobható formalakkozással, fényes vagy matt UV-lakkozással vagy akár különleges, egyedi formára vágással (stancolással) is. Abban az esetben pedig, ha többféle szuper terméket és szolgáltatást is nyújtasz, érdemes a prospektus formátumot választanod, amelyet a borító fóliázásával még tartósabbá tudsz tenni.
szórólapkészítéshez

Kisebb-nagyobb példányszám is lehetséges

A modern technológiák használatával rövid időn belül elkészítjük a szórólapokat, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy ez olyan formában történjen meg, amit eredetileg megálmodtál.

Abban az esetben, ha kisebb példányszámot, mondjuk 100-200 darabot szeretnél, akkor is nyugodtan fordulj hozzánk, mivel az ilyen projekteket is ugyanúgy meg tudjuk oldani!

Bármi kérdésed felmerülne, az elérhetőségeink egyikén elérsz minket.