Termékek | Prospektus, katalógus, magazin
Prospektus készítés
Széles paletta
printing területen
Naprakész árak
Forint és Euro alapon
Kedvezmény
Mennyiség alapján
Gyors kiszállítás
Nemzetközi szinten
Részletek
Ajánlott méretek:
Termékleírás
Készíttess prospektust arculatodhoz illő grafikával, mutasd be kínálatodat részletesen, élve a print marketingeszközök előnyeivel – hisz mind tudjuk: „a szó elszáll, az írás megmarad”. Akár fel is dobhatod prospektusodat egyedi, látványos megoldásokkal: készíttethetsz velünk például formalakkozást, fényes vagy matt UV lakkozást, dombornyomást vagy akár különleges, egyedi formára vágást (stancolást) is.
Tedd tartóssá anyagodat a borító fóliázásával: így akárhányszor forgatják is azt vásárlóid, biztos lehetsz benne, hogy sokáig megtartja eredeti minőségét!
Felhasználás
- Nyerd el potenciális vásárlóid, partnereid bizalmát egyedi céges brosúrával, melyben bemutatod vállalatodat, felvázolod missziódat, alappilléreidet, termék- vagy szolgáltatási köreidet!
- Készíttess igényes katalógust, melyben részletezed a fontos termékeidhez tartozó előnyöket, kedvet csinálva ezzel a vásárláshoz!
- Nyomtass egyszeri alkalommal vagy rendszeresen terjedelmesebb magazint – meglátod, ezt akár külsős, akár belsős használatra szánod, igazán színvonalas hírnöke lesz céged sikerének, hatékonyságának.
Grafika leadása
Kérjük, a grafika 1:10 méretarányban, CMYK színkódban készüljön színprofil nélkül, legalább 300 dpi-ben. Kompozit PDF vagy TIFF formátumot tudunk befogadni.
A Többoldalas Kiadványok Világa: Prospektusok, Katalógusok, Magazinok
Alább összeszedtük számodra a főbb prospektus típusokat és felhasználási területeiket.
Többoldalas nyomtatványtípusok és felhasználási területeik
-
Prospektus (brosúra):
Az imázsépítés és a bizalomkeltés elsődleges eszköze. Általában egy cég, egy prémium szolgáltatás, egy projekt vagy egy exkluzív esemény bemutatására szolgál. A hangsúly a minőségi vizuális megjelenésen, a meggyőző szövegezésen és az átgondolt szerkezeten van. Célja nem a direkt, azonnali eladás, hanem a márka iránti elköteleződés és érdeklődés felkeltése. Egy elegáns prospektus a professzionalizmus szinonimája.
-
Katalógus:
Az értékesítés motorja Egy cég termékkínálatát mutatja be részletes leírásokkal, specifikációkkal és árakkal. Különösen hatékony a sok termékkel rendelkező vállalkozások (pl. webáruházak, alkatrész-kereskedők) számára. Lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy nyugodt körülmények között böngésszenek, összehasonlítsanak és megtervezzék a vásárlásaikat.
-
Magazin:
A tartalommarketing és a közösségépítés eszköze. Lehet egy cég saját, ügyfeleinek szóló kiadványa (corporate publishing) vagy egy szélesebb közönséget célzó sajtótermék. Rendszeres megjelenésével folyamatosan fenntartja a kapcsolatot az olvasókkal, szórakoztat, informál és hűséget épít.
Prospektus formátumok: álló vagy fekvő?
A kiadvány tájolása alapvetően befolyásolja annak hangulatát és használhatóságát.
-
Álló formátum:
A legelterjedtebb, klasszikus választás. Olvasása természetes, a szövegközpontú tartalmak és a hagyományos képek elhelyezése egyszerű benne. Ideális a legtöbb prospektushoz, magazinhoz és könyvhöz, mivel kényelmesen kézben tartható és lapozható.
-
Fekvő formátum:
Különleges, filmszerű vizuális élményt nyújt. Tökéletes választás, ha a vizualitásé a főszerep. Ingatlanbemutatókhoz, autós katalógusokhoz, művészeti albumokhoz vagy fotóportfóliókhoz kimondottan ajánlott, mivel a széles oldalakon a képek nagyban és hatásosan jeleníthetők meg. Kitűnik a tömegből és modern, kreatív benyomást kelt.
A megfelelő típus és formátum kiválasztása a kommunikációs céltól és a bemutatni kívánt tartalom jellegétől függ, de egy jól elkészített többoldalas kiadvány mindig a minőség és a részletekre való odafigyelés jele. Amennyiben a leírtak alapján készíttetné el többoldalas nyomdai anyagát, prospektusát, katalógusát vagy céges magazinját, fordulljon hozzánk bizalommal és kérje ajánlatunkat!